joi, 25 martie 2010

Alegere



Intr-un moment de reflectie, gol de cuvinte,
m-am bucurat de darul pe care-l primim
la pachet cu viata- liberul arbitru
si mi-am propus in taina inimii mele
sa aleg bunatatea in locul micilor rautati,
asa cum se inlatura neghina din grau
pentru a scoate cea mai buna faina.
Asa ca aleg in deplina cunostinta de cauza
sa fac macar un mic bine,
decat sa nu fac nimic din teama de a nu gresi;
aleg sa daruiesc in loc de a astepta
batand din picioare sa primesc;
aleg sa te iert acum chiar daca
ma vei amesteca, uita, iarasi peste ceva vreme;
aleg zambetul si alung incruntarea,
aleg imbratisarea, renuntand la inchistare,
aleg fericirea si spun stop tristetii,
aleg iubirea si astfel egoismul singuratic va pleca
de bunavoie, caci el se sufoca si moare
cand respira aerul proaspat si bogat al iubirii.
Alegerea aceasta binefacatoare
aduce incantare in inimi de ingeri!

5 comentarii:

  1. "Asa ca aleg in deplina cunostinta de cauza
    sa fac macar un mic bine"
    Asa ca am ales sa fiu un hot de timp...
    Detalii:http://www.hotiidetimp.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc,femeie facatoare de minuni cu mainile, din Covasna, pentru aceasta noua preluare a poeziei mele pe blogul tau si pentru ca-ti plac poeziile mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. "Alegerea aceasta binefacatoare
    aduce incantare in inimi de ingeri! "... fiecare alegere ne defineşte...

    RăspundețiȘtergere