miercuri, 24 martie 2010

Bunatate pe paine!


Intind maini zambitoare spre tine
si tu-ti asezi bland inima deschisa
intre palmele mele delicate, pregatite,
asa cum painea se odihneste nedespartita,
racorindu-se intre alese bucate.

Iti sorb frumusetea din priviri netamatoare,
ma adancesc in puritatea ochilor tai limpezi,
ma regasesc in caldura bratelor tale,
imi sprijin capul pe umarul tau rotund.

Ma hranesc cu bunatatea inimii tale,
nectar pe paine ce-mi satura foamea
si-mi potolesc arzatoarea sete cu
misterul dorului tau de inaltimi celeste.

Copilaria rasului tau imi atinge
cu aripi de inocenta sufletul,
iar vocea ta lina, profunda, iubitoare
imi face sa cante armonios
toate corzile inimii mele sensibile.

Prietenia cu tine, frumusete de femeie,
ma deschide petala cu petala, inflorindu-ma
si ma umple cu savoare de rod.


3 comentarii:

  1. chip zambitor iti daruiesc deoarece tare mult mi-a placut ce am citit...un buchet de zambete pentru tine,cu grag.

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu draga "Sentiment" m-am incantat de versurile tale...se pare ca iubesti marea, ca mine.....te imbratisez zambind de zambetul tau frumos!

    RăspundețiȘtergere