sâmbătă, 13 martie 2010

Imbratisare


Bratele tale calde m-au cuprins
in imbratisarea atenta a sufletului tau
slefuit de iubire, imbatat acum de iubire.
Profund si asa de implinitor mi-au mangaiat ele,
bratele tale,
iubitule,
sufletul si mi-au dat incredere si liniste;
soaptele tale tandre mi-au incantat urechile;
cuvinte asa dulci au picurat de pe buzele tale
in fiinta mea,
infiorand-o si deschizand-o catre fericire.
Imbratisata de tine, devenisem cupa
cea plina de ambrozii,
in care mierea soaptelor tale se prelingea
tandru si voluptos!
Curgeam in sus, fluid de lumina de miere!

5 comentarii:

  1. Foarte frumos... îmi plac cuvintele de iubire... trăiri încărcate de emoţii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fluid de lumina si miere..cu un strop de scortisoara drept condiment..da! te recunosc perfect!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. mmm un moment atât de senzual..

    Imbratisata de tine, devenisem cupa
    cea plina de ambrozii,
    in care mierea soaptelor tale se prelingea
    tandru si voluptos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragostea este un vis, care merita urmat pana la capat.

    RăspundețiȘtergere
  5. da.....senzualitate luminoasa cu miere si scortisoara....cel mai bun ajutor pentru a trai "visul dragostei pana la capat".

    RăspundețiȘtergere