vineri, 12 martie 2010

Iubirea ta


Iubirea ta mi-a spulberat castelele de nisip
in care ma ascundeam de oameni si
mi-a imprastiat in toate cele patru zari
deziluziile, amagirile, timiditatile.

Iubirea ta a pus in fata ochilor mei inlacrimati
oglinda grea a propriilor mele defecte si
m-a ajutat, aplecandu-se atent asupra mea,
sa vad frumusetea luminii ascunsa in ele.

Iubirea ta mi-a spalat griul in care traisem
pana in clipa magica in care te-am cunoscut
si mi-a colorat stralucitor, sublim, visele,
intreaga viata, inima, zborul spre inalt.

Iubirea ta mi-a alungat fantomele
ce-mi ocupau fiinta si umbrele de printre ganduri
si mi-a adus ingeri de lumina cu care sa ma joc,
de care sa ma las inspirata, invatata.

Iubirea ta mi-a daramat zidurile groase
cu care ma aparam de iubire, vulnerabila, si
mi-a scos din suflet, la vedere, poezia,
sensibilitatea si frumusetea mea de femeie.

Iubirea ta m-a invatat sa iubesc,
apoi sa iubesc din ce in ce mai mult.

5 comentarii: