duminică, 14 martie 2010

Mama mea

Esti primul chip zambitor, iubitor
pe care l-am vazut in aceasta lume,
iar atingerea ta feminina, protectoare, mangaietoare
am simtit-o dinainte de a-mi alege numele.


Te stiu din toata viata mea, binecuvantata,
pe care tu mi-ai dat-o, prin tine hranindu-ma;
vocea ta suava, melodioasa o auzeam chiar inainte
de a-mi deschide ochii negri spre tine, mama mea.

Mi-ai umplut visele copilariei cu incantatoare povesti,
m-ai adormit cu toate cantecele de leagan stiute,
m-ai adapostit intre bratele tale calde, materne
de frigul iernii si al greutatilor inerente vietii.



Esti alaturi de mine de cand m-ai conceput, indragostita
si ma iubesti cum doar tu stii aceasta, continuu;
ti se umple sufletul de bucurie la fiecare reusita a mea
si te rogi pentru mine la fiecare rascruce.



Iti trimit de ziua ta, plina de soare primavaratic
toate florile care-ti incanta intreaga faptura,
o eterna imbratisare cu aroma de lalele
si te invalui cu iubirea mea recunoscatoare.



La multi ani fericiti, plini de sanatate si credinta ii doresc mamei mele, de ziua ei!



5 comentarii:

  1. La multi ani mamei tale dragi!
    Lalelele sunt si florile mele preferate

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase flori la aniversare. La mulţi ani, mamei tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Se insenineaza a intomnare duioasa cand ma oglindesc in ochii tai calzi. As vrea sa-ti sarut obrajii brazdati de timp... sa-ti daruiesc de ziua ta un stergar tesut din mangaieri, cu care sa-ti sterg toate lacrimile planse de ochii tai si planse in sufletul tau. As vrea sa-ti daruiesc o floare nemuritoare care sa-ti infloreasca zambetul. Iti daruiesc un simplu cuvant, multumesc,mama.La multi ani, mamei tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani mamei tale!
    Stiu ce inseamna "mama".Am invatat mai mult despre acest lucru,din pacate,dupa ce a plecat intre stele.
    Iti doresc sa te bucuri de prezenta ei totdeauna!
    As vrea sa spun multe despre"mama",insa la toate cuvintele le gasesc un cusur,sunt prea sarace in raport cu dimensiunea celei care a dat viata.
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc din suflet pentru cuvintele si urarile voastre adresate mamei mele, de ziua ei!

    RăspundețiȘtergere