miercuri, 24 martie 2010

Multumesc ingerilor!



Chiar daca ochii mei invaluriti nu vad inca
stralucitoarea voastra infatisare,
inima mea tresare bucuroasa cand va simte
incantatoarea prezenta subtila
si felul miraculos in care ma imbratisati in fiecare secunda;
toate rugaciunile mele, rostite sau nu,
voi, fiinte de lumina angelica,
le auziti, caci sunteti atenti si aplecati cu drag asupra mea,
ajutandu-ma dupa toate puterile voastre divine
sa le pot implini, fericita, iubita.

As vrea sa va pot multumi in pretioase cuvinte
pentru minunea vietii mele,
binecuvantate de prezenta voastra,
dar sarace si lipsite de seva mi se par ele,
cuvintele;
imi asez mainile a ruga, ingenunchez in inima mea
si ma adancesc inauntrul meu, tacuta,
multumindu-va voua, ingerii mei protectori
pentru toate bataliile pe care le-ati dat
si pe care le veti mai purta din iubire
cu intunericul ascuns si perfid
pentru victoria auriei lumini in sufletul meu,
pentru triumful iubirii dumnezeiesti!


5 comentarii:

  1. Ingerii sa te aiba mereu in paza, Simina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ingerii exista... sub orice forma ar fi acestia. Uneori vin sub forma unei melodii care ne alina sufletul si ne da speranta, cu care ne identificam si in care gasim puterea de a merge mai departe. Alteori vin sub forma unei persoane care ne atinge mana si ne alina sufletul. Sub forma zambetului unui prieten... insa, vin intotdeauna. Noi, oamenii, suntem ingeri cu o singura aripa. Iar singurul mod de a zbura este de a ne imbratisa unul pe celalalt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, Mihaela...si eu iti doresc sa simti mereu imbratisarea angelica, ocrotitoare!

    Coryta, asa este...de aceea am initiat campania aceasta de imbratisari...chiar si asa virtuale..

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut poezia ta si mi-am permis sa o preiau si pe blogul meu. Bineinteles ca am indicat sursa. Daca e vreo problema (legata de dreptul de autor), sa-mi spui si o voi sterge.
    In alta ordine de idei, ingerii sa fie mereu alaturi de tine, Simina.

    RăspundețiȘtergere
  5. ok....multumesc mult pentru onoare!
    ingerii sa fie mereu cu tine!

    RăspundețiȘtergere