vineri, 19 martie 2010

Rezonante de primavara!


Rezonez cu vantul mirosind a narcise,
rezonez cu violetul zambilelor
si cu verdele inmugurit inca al frunzelor.

Rezonez cu sclipirea din surasul de soare,
rezonez cu albastrul de cer
si cu norii bosumflati ce-l acopera pe alocuri.

Rezonez cu ciripitul vesel al pasarilor,
rezonez cu cantecul gugustiucului
si cu placerea calda a pisicilor intinse la soare.

Rezonez cu scuturarea naturii de zapada,
rezonez cu fiorul de viata adus de primavara
si cu bucuria dezbracarii de atatea haine.

Rezonez cu fustele scurte ce lasa picioarele
sa fie mangaiate de aerul usor caldut
si rezonez cu curiozitatea barbatilor
ce-si intorc privirile lipite de zone pana acum acoperite.
Vine Primavara!

6 comentarii:

  1. Îmi caut adânc în inimă şi din suflet ţes lumină, căldură, văpaie.Unde mă ating găsesc doar urma ta, pe buze am flori de nu-mă-uita, pe obraz încă mai simt caldă, palma ta. Am sufletul plin de cuvinte şi dor... port primavara ta in inima... cantecul ei e rezonanta fericirii pe pamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai ales azi,cand primavara isi arata chipul de zana in toata splendoarea sa,un amestec de lumina,culoare,muzica ,ma bucur ca,in sfarsit ,ne-a trecut pragul ,hotarat,anotimpul sperantei.
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. primavara e modul in care natura ne spune:"sa inceapa petrecerea"!primavara este pentru suflet un suras al infinitului...cu drag

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba!

    Iar în imagine observam copacul (de acum doua poezii)înviat de mângâierea ta primavarateca :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da.....cu asa rezonante primavaratice...mi-a inflorit si blogul

    RăspundețiȘtergere