duminică, 11 aprilie 2010

In timp ce dormi!


Te privesc cum dormi miscandu-ti ochii inchisi
prin vise inflorite de atingeri de ingeri;
iti mangai cu privire diafana de femeie fericita
obrazul acoperit de peri teposi, abia crescuti;
iti ating cu degete fine, calde de dor de tine
parul aspru, pleoapele tremurande si gatul puternic;
te alint incet, fara sa te trezesc din somnul odihnitor,
soptindu-ti in urechi duioase cuvinte adunate-n poezii;
imi asez linistita buzele pline de pasiune
pe buzele tale relaxate intr-un zambet;
iti ascult respiratia miscandu-se ritmic
si-mi lipesc de inima ta neobosita capul frumos;
te imbratisez pufoasa cu gesturi pline de tandrete
si tu imi spui pe limba unui alt paradis
ca ma iubesti si ca ti-e dor de mine.
Eu zambesc fericita iubindu-te in timp ce dormi!

3 comentarii:

  1. Somnul s-a pitit adanc in mine. Am adormit stransa ca un copil, in timp ce tu ma tineai in brate. Sub pleoape striveam catre colturi lacrimi din vis, nestiute si neatinse vreodata de nimeni. Zambeam in somn... imi zambeai.

    RăspundețiȘtergere
  2. Privitul persoanei iubite in timp ce doarme e ca un ritual al nostru, al indragostitilor...

    RăspundețiȘtergere
  3. exact...despre aceasta era vorba in romantica poveste...

    RăspundețiȘtergere