vineri, 16 aprilie 2010

Inima mea




Imi pregatesc inima !
Am dezbracat-o de zidurile de ceata, care o incercuiau incruntate,
am curatat-o de tepi traumatizanti, care-i patrunsesera adanc in rosul aprins,
i-am pansat ranile, inca nevindecate de timp, cu adiere parfumata de copaci infloriti
si am suflat apoi incet peste ea, asa goala cum o tineam in palmele mele deschise,
respiratia vie a iubirii de tine.

Imi pregatesc inima!
Am vazut, deschizandu-mi mai bine ochii, cateva umbre de indoiala
ce-i susoteau inimii mele, pe la colturile inca neatinse de dragoste,
vorbe grele, cenusii, invidioase pe care le-am imbratisat cu inocenta narciselor,
iar umbrele s-au topit in galben rusinate, lasandu-ma sa ma umplu cu
aerul proaspat al iubirii de tine.

Imi pregatesc inima!
Imbaiata cu atingeri diafane de ingeri ai iubirii,
imbracata cu amprenta profund stralucitoare a sufletului tau,
pulsand multicolor la sarbatoarea indragostirii,
acordata discret cu muzica maiastra a iubirii tale,
inima mea este acum gata sa-ti cuprinda inima si sa se lase in acelasi timp
imbratisata de ea.


5 comentarii:

  1. Ce frumos ti-ai pregatit inima!...Fie-ti inima incapatoare pentru o iubire mare cat universul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa sa fie!
    multumesc de urare!
    te imbratisez Erys...

    RăspundețiȘtergere
  3. O poezie prin care ne pregatim inima sa imbratiseze cu iubire o alta inima.
    Iti doresc un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca unele inimi bat mai tare ca altele, inseamna ca sunt mai puternice? Daca unele se aud, altele se tem sa fie auzite? Imi imaginez ca inima este o usa la care sufletul bate, sperand ca intr-un tarziu ii va deschide cineva si se va elibera.

    RăspundețiȘtergere