joi, 1 aprilie 2010

Jocul artificiilor



Cu capul lasat pe spate, sprijinit de pieptul tau de barbat,
cu ochii larg deschisi spre intunericul de cer,
cu buzele rosii, intredeschise de zgomotoasa surpriza
si strangandu-te cu mainile mele mici, emotionate,
m-am lasat fascinata de lumini cazatoare de stele;
artificiile explodau colorat cand imbratisau aerul in inalt
si forme de flori desenau in vazduh, printre picuri de ploaie.
Imbatata de spectacolul scanteietor, ce despica noaptea multicolor,
in cascade curgatoare de freamat luminos, 
mi-am deschis inima cu gemete ascutite de tunet si fulger
si jocul frenetic de farame de foc s-a intetit inauntrul meu, indragostit.

2 comentarii:

  1. e randul meu sa raman impresionata de versurile tale,imi place,imi las amprenta si te citesc in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să nu greşesc, să nu fie vorba despre o coincidenţă de nume... Felicitări pentru rezultatul de la concurs...

    RăspundețiȘtergere