vineri, 23 aprilie 2010

Marturisesc


Intre ramuri inflorite, imbracata cu verde inmugurit
si dantelata in roz parfumat,
adancita in emotia coplesitoare a inimii mele,
uimita de eruptia vulcanica a noilor sentimente,
cu ochi inlacrimati de fericirea ce-mi inconjoara
in curcubeee incandescente fiinta de femeie,
pot sa-ti marturisesc indragostirea ce m-a invadat
umplandu-mi de primavara respiratia infiorata.

Veselia cuvintelor tale si vocea ta calda
reverbereaza si acum in mine cu adancimi instelate,
iar icoana chipului tau zambitor tresare vie,
pulsandu-mi in vene Zephirul iubirii;
prin taramuri inalte de vise am zburat impreuna,
privindu-te in profunzime de suflet
si incantata de comorile nepieritoare,
pe care le-ai ocultat discret, invelindu-le in aroma de astri,
mi-am umplut de bucurie inima deschisa
in simfonia magica a indragostirii de tine.

5 comentarii:

  1. O mărturisire emoţionantă, vibrantă, plină de iubire...

    RăspundețiȘtergere
  2. marturisesc ca inima mi-a zambit pe-o simfonie de dragoste a trairilor tale....ce frumos pluteste iubirea,iar asta ma incanta cel mai mult...cu drag pentru tine un cer discret cu mult soare rosu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Uneori devenim atat de profunzi ca ne-am putea confunda cu un strop de roua, curgand ca o lacrima de undeva din ochii orizontului, pe linia ce imparte cerul in doua.

    RăspundețiȘtergere
  4. marturisesc ca sunt onorata de trecerea voastra sensibila pe aici, prin taram...

    RăspundețiȘtergere
  5. Te citesc cu mare drag,poezia ta imi inveseleste sufletul...multumesc!

    RăspundețiȘtergere