vineri, 2 aprilie 2010

Pete de culoare


Se imbraca in alb si roz copacii,
inca neinfrunziti;
pe alocuri galbene infloresc crengile,
dansand gratios cu vantul plin de miresmele
narciselor, zambilelor si corcodusilor;
toporasii timizi stropesc cu violet firele de iarba cruda,
flori marunte rasar in palcuri de culoarea nemarginirii cerului,
iar papadiile aduc pete de culoare de soare;
totul zambeste cu aer de primavara!

Curcubeul nastrusnic a coborat de pe cer,
intinzandu-se cat e de lung si
aducand irizatii din lumi de poveste
inmugurite aici, pe pamant.

Pluteste un  suflu proaspat de viata,
ciripit vesel se aude
printre muguri de frunze si flori,
clopotele cheama la trezire de suflet,
iar eu ma plimb ca-n transa printre copaci,
atenta la fiecare crenguta ce da sa explodeze
de bucuria infloririi.

5 comentarii:

  1. ei, se pare ca aveti prieteni comuni:). Totusi exista si o parte pozitiva, Simina, daca poeziile tale se transmit din prieten in prieten inseamna ca ating coardele inimilor celor ce citesc!

    Multumesc pentru prajitura si primavara de azi, chiar asa am fost, atente "la fiecare crenguta ce da sa explodeze
    de bucuria infloririi.":)
    te pup, vibratie si deschidere ce esti! viziunea ta asuprea lumii ne dezvaluie frumusetile tainice ale naturii, ale iubirii, ale sufletului, ale vietii..tocmai de aceea reverbereaza in cei ce te citesc1

    RăspundețiȘtergere
  2. M-AM APUCAT SA CITESC STROP CU STROP...CIND DEODATA MI-A BATUT UN LICURICI IN GEAM SI M-A INTREBAT : "ESTI CUMVA CURCUBEU?"...CRED CA DE LA PETELE TALE DE CULOARE MI SE TRAGE !......

    ITI DORESC CA IN SUFLETUL TAU SA FIE VESNIC PRIMAVARA !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea Simina,

    Sărbători cu frumuseţe, bucurie şi lumină!

    ţie şi tuturor celor dragi ţie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Iuli, cred ca de la primavara e....bine ai revenit pe aici.....
    Anima, cu bucurie....multumesc pentru vizita pe aici si pentru aprecieri.....
    Alessia, multumesc! ti-am lasat la tine "acasa" mesaj...

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am săturat de imbecilități! Chiar nu se poate scrie ceva cu conținut?

    RăspundețiȘtergere