marți, 20 aprilie 2010

Soaptele ploii


Picuri repezi cad in graba pe pervaz,
zgomotoase,
vorbind pe limba lor precipitat;
nori cenusi acopera suparati tot cerul
si rafale de vant incurca lina curgere a ploii.

Picaturi mari raman suspendate pe frunze,
oglinditoare,
aratand o alta perspectiva, cristalina;
privesc prin fereastra plouata
cum cerul atinge cu lacrimi pamantul, binecuvantandu-l.

Ascult tacuta, nemiscata, fascinata
soaptele ploii mangaind verdele, rozul, albul,
aducand stralucire de apa florilor in crestere;
copaci insetati se apleaca cu mii de urechi inflorite
spre a deslusi dincolo de ropotul stropilor
geamatul de dor al susului de jos 
si raspunsul plin de zbor al josului indragostit de sus.

6 comentarii:

  1. "Ascult tacuta, nemiscata, fascinata
    soaptele ploii mangaind verdele, rozul, albul,
    aducand stralucire de apa florilor in crestere;"
    ce frumos ai spus!imi place si mie ploaia...ma fascineaza...dar eu zic ca ploile iubirii sunt cele mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce ploia de ganduri mi-a strapuns pupilele ochilor...ploia a dansat pe valsul cuvintelor..un poem desprins din lacrimile ploii....tare mi-a placut..cu mult drag pentru un suflet pur precum o lacrima de ploaie!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumoasă poezia...foarte frumoasă ploaia...iar prima poză îmi place foarte mult :X
    Vreau să asculţi când ai timp o piesă frumoasă...sper să-ţi placă

    http://www.youtube.com/watch?v=fCKmbbsJscc&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  4. Panze albe de nori, plutind in pasi usori de vals, scutura lacrimi de dor... lacrimi albastre, adunate picuri in sufletul meu.Peste pamantul insetat se scutura lin parfum de stele... picaturi lacrimi ce cad peste buzele tacerii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ploaia este o eternă sursă de inspiraţie pentru sufletele sensibile la frumos...

    RăspundețiȘtergere
  6. incantat in ritmul ploii se bucura sufletul meu de trecerea voastra cu urme de frumoase cuvinte pe aici, prin taram...

    RăspundețiȘtergere