vineri, 7 mai 2010

Fara cuvinte



Eu nu stiu sa vorbesc pe limba ta,
tu nu stii cuvintele limbii mele.
Cand te vad
tac,
desi ti-as sopti nespuse cuvinte
de admiratie, de dragoste
si ma adancesc in tacerea inimii mele romantice...
te imbratisez,
iti zambesc
si te iubesc..
ma las imbratisata de bratele tale angelice,
ma las invaluita de diafanul tau zambet
si ma las iubita de tine.
Inimile noastre bat in acelasi ritm
si tac deodata,
ascultand impreuna sunetul misterios al iubirii.
Lipsa cuvintelor cunoscute,
tacerea buzelor, miscatoare doar in saruturi
si nefolosirea mintilor
aprofundeaza vibratia inimilor
ce canta
si elogiaza gloria rasaritului tacut
al iubirii dumnezeiesti.

5 comentarii:

  1. ...fără cuvinte, Simina :)
    Cuvinte şi tăceri ce-mi par cunoscute...Inima le recunoaşte. Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Când iubim profund,chiar şi în tăcere se aud declaraţiile de dragoste ale sufletelor...Te îmbrăţişez cu mare drag, frumoasa mea iubitoare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubirea nu are nevoie de cuvinte,ea transmite totul ,dintr-o data,printr-o privire,printr-un gest etc.
    Superba poezie!
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce mareata e tacerea, vibrand in ritmul iubirii !

    RăspundețiȘtergere
  5. ce frumosi sunt pasii vostri infloriti in tacute cuvinte...aici in taramul meu de poezie a iubirii...
    va imbratisez cu drag...

    RăspundețiȘtergere