duminică, 16 mai 2010

Scaldata in violet


Imbibata in mirosul violet al florilor de liliac
e pielea trupului meu de femeie;
parfumul suav, de neuitat, liliachiu trezeşte amintiri
din vise zburând pe deasupra padurilor altor taramuri;
caut cu privirea in ciorchinele violet flori cu cinci petale,
aducătoare de noroc,
le sarut cu buze ce-şi amintesc de copilărie
şi presar alte dorinţe peste ele, in vânt.
Zburdalnică adierea parfumata in violet îmi prinde in păr
dorinţe nerostite, sărutări petalate ale altor timpuri,
cu romantice şoapte îmi atinge urechile,
cerneala violet curge din degetele mele mângâietoare de flori
şi literele ies detaşate, formează cuvinte violet, inteligente,
libere plutind in aerul uimit, pătruns de flori de liliac.
Mă scald in violet parfumat.

4 comentarii:

  1. Superba poezie!
    Parfumul suav ,de neuitat ,al liliacului,inmiresmeaza cu un parfum romantic trecerea noastra prin viata!
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. te imbratisez draga mea floare de mai, pe tine, cea violet si sublim inspirata

    RăspundețiȘtergere
  3. O poezie in pas cu natura :)

    RăspundețiȘtergere
  4. va imbratisez cu violet parfumat de liliac...

    RăspundețiȘtergere