duminică, 13 iunie 2010

Baie în mare!



Ieri am reuşit să intru prima oară în acest an în apa mării...se încălzise de câteva zile, dar n-avusesem răgazul să ajung pe plajă în cursul săptămânii...aşa că pe fierbinţeala de afară abia aşteptam să mă ud....iată cum a fost....poate vă răcoriţi şi voi un strop...







Baie în mare!

Verde translucidă,
moale, atingându-mă răcoros
pe pielea fierbinte,
prelingându-se lină,
sărată şi limpede
pe trupul meu deschis către ea,
marea cea întinsă până la cerul orizontului
m-a primit cu şoapte fără valuri.

Am păşit sfânt între ape,
ea mi-a pătruns curioasă în gură,
am despicat-o cu braţe fremătătoare,
marea m-a mângâiat dornică
după atâtea clipe friguroase de aşteptare,
m-am lăsat plutind pe faţa ei umedă
şi ea, marea, ocrotitoare m-a purtat
oglindă despărţitoare de cer şi de soare arzător.

Veselia râsului meu
jucăuş printre picuri de mare
împletea aerul în ochiuri de galben verzui,
vântul tăcuse intimidat de magia reântâlnirii,
algele se lipeau ude pe mine,
părul inele sărate de stropi şi nisip
curgea senzual pe spatele gol.
Ce bine e în mare!!!!


4 comentarii:

  1. CE BINE TI-O FI ACOLO, IMBRATISATA DE BRATELE RACOROASE DAR IUBITOARE ALE MARII! Pai sa ai parte de timp frumos draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba poezie!Citind-o,am simtit parca briza marii.
    Pe blogul meu te asteapta un premiu!
    Iti doresc o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Simina, te rog sa-mi ierti intarziera cu care iti voi trimite cartea. In timpul ce se dasfasura concursul, am imprumutato la cineva. Sambata voi cumpara una noua, iar luni pleaca spre tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Elena e racoare in mare...
    multumesc Ionel pentru premiu, ma bucur ca te simti bine aici la briza marii...
    Sorin e ok...cand se poate...
    va multumesc tuturor pentru vizita...

    RăspundețiȘtergere