marți, 27 iulie 2010

Câteodată


Câteodată văd lumina ce te-nvăluie magic
şi-ţi aduce irizaţii de îngeri
pe chipul fericit de iubire.

Uneori îţi citesc poeziile de dragoste
în zâmbetul ce se desfată pe buzele tale
căutându-mi aroma sărutului.

Câteodată respir mirosul fraged al pielii
ce se întinde masculină sub palmele mele,
în timp ce aerul se îmbibă cu parfumul tău.

Uneori ochii mei te privesc din zbor
cu gene fluturând feminin printre flori de stele
şi lacrimi de dor picură pe obrajii înfioraţi.

Deseori simt îmbrăţişarea iubirii,
savoarea şi nectarul ei curgând încet în mine.

3 comentarii:

  1. ...versuri dulci ca nectarul iubirii...

    RăspundețiȘtergere
  2. asa-i ca-ti vine sa te lingi pe degete de dulceata...?

    RăspundețiȘtergere
  3. poezia asta mi-a placut cel mai mult dintre toate cate am citit la tine. :) pana acum:D

    RăspundețiȘtergere