sâmbătă, 24 iulie 2010

Dor

Inspir aer de dor
îmi tremură plămânii de departe,
zâmbetul flutură gingaş pe buzele-mi coapte,
înroşite de amintirea sărutului tău.

Secundele gem între noi,
strigă de dragoste amestecată cu obişnuit,
viaţa vrea să mă înghită pofticioasă, cu totul,
eu îmi agăţ aripile de cel mai înalt zbor
şi pleoapele se ridică mirate căutându-te.

Dansez pe rotunjimile cuvintelor
care vor să mai răsară doar pe marginea inimii,
fioruri delicat îmi străbat trupul abandonat,
undele alpha se joacă liniştite dincolo de timp,
mie mi-e dor de tine!

2 comentarii:

  1. Forta pasiunii împinge aripile sufletului spre înalturi si asta razbate din cuvintele tal e rasarite pe marginea inimii..

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine simti.......
    multumesc de poposire....

    RăspundețiȘtergere