miercuri, 14 iulie 2010

Sărutul


Aroma primului tău sărut
pluteşte în aerul clipei înmărmurite,
îmbracă în vrajă kilometrii ce se desfăşoară
cu viteză între noi,
decupează cu fior emoţia momentului.

Intensitatea primului tău sărut
îmi creşte aripi ce mă înalţă ameţitor,
ating cu mâinile tremurătoare ale sufletului
stelele,
vibrez cu lacrimi mângâiate de îngeri,
translatez cu buzele topite de mierea iubirii
în sfinte şi încă nedesluşite tarâmuri.

Nesfârşitul tău prim sărut
mă trezeşte din vise ca pe Frumoasa Adormită,
se infiltrează în sângele trupului meu
cu clocote de viaţă
şi clopote ţin ritmul în locul inimii îndrăgostite.

2 comentarii:

  1. Superba poezie!Plina de romantism!Imi aminteste de vremurile demult trecute,de emotia primului sarut.
    "Nesfârşitul tău prim sărut
    mă trezeşte din vise ca pe Frumoasa Adormită,
    se infiltrează în sângele trupului meu
    cu clocote de viaţă
    şi clopote ţin ritmul în locul inimii îndrăgostite. "
    Iti doresc o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc de vizita Ionel... zile minunate si tie...

    RăspundețiȘtergere