marți, 30 noiembrie 2010

Puf de înger


Un înger ce privea curios prin fereastra inimii mele
şi-a lăsat ca amintire un puf din aripa sa stângă
pe ochiul fără gene al pervazului meu,
printre picuri de ploaie şi fire de praf.
Vântul aspru gonind sărat dinspre mare
văzând albeaţa neîntinată a luminii ce străbătea puful
a tăcut ruşinat ducând cu el tot praful tristeţilor fără rost
şi toate lacrimile ploii regretelor.
Chipurile sfinţilor strânşi în icoane au răsuflat uşurate,
îngerul a zâmbit încântat din aripile imaculate,
puful s-a aşezat iubitor în palma mea deschisă,
gratiile întunecate ce-mi ascundeau inima
s-au dizolvat în stelele începutului de iarnă,
candelabrul iubirii luminează surâsul interior,
străluceşte de bucurie puful de înger.

4 comentarii:

  1. ... frumooos! Felicitări! Mulţumesc pentru clipa de-ncântare!

    PS: aş îndrăzni cu o recomandare - evită formulări de felul "pe pervaz"; ascultă-te, citind cu voce tare, şi s-ar putea să-mi dai dreptate. Oricum, este alegerea ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc...ai dreptate...am corectat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Superba poezie!
    Dupa cateva saptamani in care am fost departe de universul online,am din nou de fericirea de a ma infrupta din superbele tale versuri!
    "Chipurile sfinţilor strânşi în icoane au răsuflat uşurate,
    îngerul a zâmbit încântat din aripile imaculate,
    puful s-a aşezat iubitor în palma mea deschisă,
    gratiile întunecate ce-mi ascundeau inima
    s-au dizolvat în stelele începutului de iarnă,
    candelabrul iubirii luminează surâsul interior,
    străluceşte de bucurie puful de înger. "
    Iti doresc o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte frumos! imi place stilul tau, desi nu are nimic in comun cu al meu, ca stil. dar ca mesaj... cam da! tocmai de aceea, vazand ca esti din constanta, ma intrebam daca vrei sa ne cunoasatem. Lasa un semn pe blogul meu:http://bineativenitinrai.blogspot.com/
    pe curand!

    RăspundețiȘtergere