miercuri, 27 aprilie 2011

Freamăt


Valuri însorite face frumuseţea rochiei mele
dansând zâmbitoare în jurul nemişcării tale;
mi se agaţă vântul jucăuş de pletele line
cu parfum de petale ninse din copaci.

Depăşesc în zbor rotat fluturi uimiţi
ce-şi  picură culorile aripilor
pe pleoapele mele emoţionate,
ochii mi se deschid tot mai mult
pentru a te cuprinde întreg
în privirea mea plină de adoraţie.

Doar freamătul de dor al inimii
îşi cântă aria fericirii de a te iubi,
întrerupând tăcerea săruturilor
cu mirare de triluri primăvăratice.

2 comentarii:

  1. prea frumoasa poezia,superba,absolut mirifica:x
    te voi urmari mai atent,chiar esti talentata:*
    felicitari!!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc Anna....ma bucur ca-ti place pe aici, pe la mine, prin vise cu flori...

    RăspundețiȘtergere