joi, 23 iunie 2011

Început de vară


A flori de tei miroase aerul,
dulce impregnat,
vântul se joacă vesel cu vara
prin pletele mele,
privirea mi-e plină de trandafiri,
inima cântă laolaltă cu ciocârlia
simfonii despre dansul colorat al petalelor.

Tu rosteşti încet înţelepte cuvinte,
clopoţeii răsună fericiţi
în profunzimea urechilor mele,
mângâiat de soarele verii e unisonul paşilor noştri.

Plutim de mână printre flori,
printre parfumuri de stele,
ne închinăm poeziei curcubeului,
ce-şi întinde uimirea între noi
şi slăvim în săruturi iubirea!

2 comentarii:

  1. Buna ziua. Ar fi bine sa va faceti un banner ca sa-l pot pune aici, la schimb de bannere.......doar linkuri nu postez..dupa cum probabil ati observat acesta este un blog de poezie si nu merg pe ideea de reclama.......intra cei carora le plac poeziile, cei deschisi catre acest gen de respiratie de suflet..
    daca vreti sa puneti o trimitere catre blogul meu aveti mai jos in partea stanga a paginii bannerul meu.
    O zi buna si succes in toate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

    De asemenea daca mai detineti si alte bloguri si doriti putem sa facem schimb de link si cu acelea.

    Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere