vineri, 3 februarie 2012

De la cititori


Astăzi am să postez 2 dintre poeziile pe care mi le-a trimis un cititor al acestui tărâm de poezie; deoarece el a vrut să nu-i postez şi numele am să-i respect această dorinţă. Vă pot spune doar că ieri sau alaltăieri( nu ştiu exact) a fost ziua lui de naştere. La mulţi ani frumoşi, plini de scânteieri de suflet! 
El nu a pus un titlu acestor versuri încântătoare, aşa că mi-am permis să fac eu aceasta.Mi-a mai scris că au iz de Simina aceste versuri...aşa simt şi eu...voi ce ziceţi?

Copilul-Zeu

Uneori, cind sunt trist
ma mingii de Tine
Cel mai ades,
mi-e deajuns chipul meu de lut.
Citeodata, privesc in oglinda,
asteptindu-ma sa gasesc... nustiuce
Alteori, ca un Copil-Zeu,
cresc in mine,
cresc in mine regate de furnici

Pentru că

Pentru ca stiu ca ma iubesti
Ochii imi lacrimeaza

Pentru ca stiu ca ma iubesti
Inima nebuna imi zvicneste

Pentru ca stiu ca ma iubesti
Se naste in mine acest vers

Pentru ca simt ca e adevarat
Eu tac.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu