joi, 5 aprilie 2012

În armonie!


Muguri au ieşit din cochilia lor verde,
flori şi-au desfăcut timid petalele
spre soare,
eu ţi-am auzit zâmbetul inimii
înflorind
la o depărtare de buze
de sufletul meu.

Pala de vânt m-a atins deodată
cu verde de frunze crude,
cu delicateţe de flori înmugurite,
cu simfonie de şoapte delicioase,
cu soarele iubirii,
pe chipul asprit de iarna fără tine.

Lacrimi curg fericite de bogăţia de verde,
sufletul îşi deschide timid petalele
spre iubire,
eu mă îmbăt cu sunetul viu al inimii
înflorind
la o apropiere albastră de cer
de sufletul meu!

 Free as a bird  - Omar
   

2 comentarii:

  1. I love you free as a bird!

    minunat de delicate versurile tale si poza aleasa e superba, iar muzica nu mai spun...dar mai presus de toate ma impresioneaza muzica sufletului tau.
    Alaturi de tine ma simt ca o primavara!...

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu ma simt ca o livada inflorita...de tine,Primavara draga!

    RăspundețiȘtergere